Toimitusehdot
Toimitustapa ja toimituskulut:
Toimituskulut määräytyvät tuotteen toimitustavan ja painon mukaan.
Kirjeenä voidaan toimittaa kirjelaatikkoon mahtuvina max 3cm paksut lähetykset
Tilaukset alle 200g 3,50€ postin kirjeenä, Matkahuollon lähellä -pakettina alle 2 kg 6,50€ ja 2-5kg 7,50€ tai DB Schenkerin noutopistepakettina 5,50€.
Toimituskulujen hinnat sisältävät arvonlisäveron
Toimitusaika:
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika paketeilla 2-5 arkipäivää.
Kirjeiden toimitusajat vaihtelevat huomattavasti.
Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä
Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Teeleidi on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
Jälkitoimitukseen jääneet, tilapäisesti varastosta loppuneet tuotteet toimitetaan tilaajalle ilman erillisiä toimituskuluja heti kun myyjä on saanut tuotteet omaan varastoonsa. Näillä ehdoin Teeleidi Oy toimittaa tuotteita vain Manner-Suomessa.
Nouto myymälästä:
Tilaukset on mahdollista noutaa ilman toimituskuluja Teeleidin teehuoneelta Lutakosta tai Tikkulan pakkaamolta kun vahvistusviesti tilauksen käsittelystä on lähetetty asiakkaalle. Noudot pakkaamolta arkisin 9-15 osoitteesta Tikkutehtaantie 2, Vaajakoski (vanha tulitikkutehdas Varassaaressa).
Tilaus on noudettavissa omalla nimellä tai tilausnumerolla, joka lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen hyväksytyn tilauksen yhteydessä.
Valmistuneet tilaukset on noudettava 2 kk kuluessa tilauksen käsittelystä.
Vaihto- ja palautusehdot
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus palauttaa tilauksen tuotteet tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Vahingoittunut tuote:
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi asiakaspalveluumme osoitteeseen info@teeleidi.fi. Pystymme näin tekemään vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta puolestasi ja voimme lähettää sinulle korvaavaan tuotteen nopeammin. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä asiakaspalveluumme.
Myös kaikissa muissa ongelmatilanteissa ja kysymyksissä otathan yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla info@teeleidi.fi tai puhelimella 010 336 0670.